June 14, 2013

pantang nampak makanan...

Assalamualaikum...

muhaimin sekrang pantang nampak makanan depan dia atau orang makan depan dia mesti dia nak....aisshhhhh aku malas nak bagi... bila aku tak bagi mula la datang kat aku sengih-sengih pastu nganga-nganga mulutnya...kalau sekadar rasa je tak pe... ni tak nak dihabiskan semua....adoiiii... bila aku tak bagi dah...boleh pulak anak aku bantai menjerit...suara paling kuat plak tu....kusss semangat...terkejut aku time dia menjerit tu..pastu nangis...aisshhh geram plak mama ko ni dikk...hurmmm.... apa yang muhaimin belum rasa semua dia dah rasa...kecuali air gas ngan jajan xde la aku bagi,,,aku sayang anak aku wei..klu bleh makanan yang tak berkhasiat tak nak aku bagi kalau boleh elakkan..bahaya la...banyak sngat MSG nya tu.. aku pun tak lalu makan jajan ni..bukan tak lalu lagi dah... aku tak suka jajan tu.. apa aku melalut ni..
ok sambung pasal anak aku ye.. ayam masak kicap,ais krim,air sirap,ABC pastu banyak lagi la.. korang jangan la marah aku bila aku bagitau aku bagi anak aku makan macam-macam..
aku bagi rasa je..sekadar merasa... Alhamdulillah anak aku pun takde apa-apa alahan...kalau anak aku ada alahan or yang memudaratkan anak aku..memang aku akan pantau apa yang anak aku makan.. lagi pun mak aku de cakap... bagi sikit-sikit biar dia jngn terkejut.. ok aku ikut cakap mak aku.. tak kan aku nak marah mak aku plak kan.. NO aku langsung tak marah mak aku bila mak aku kata gitu,,, jangan korang kata mak aku tak sayang cucu dia..
kan aku dah bagitau tadi..hanya merasa sahaja kan.. nanti aku sembang ngn korang lagi ye...anak aku dah bngun...issshhh...dia nak ngaco mama dia la ni...dia kan suka duduk laptop aku ni.. katanya mcm papan gelongsor....aduihhh... 

daaa korang...  

No comments:

Post a Comment

.: