June 15, 2013

Pindah Rumah..

Penatttttt...tu la yang aku rasa sekarang...aku tak sangka yang pindah rumah ni memenatkan...dengan anak kecik lagi..aku mengemas dia pun mengemas...aku g dapur dia pun ikut g dapur...saat entry ni ditulis pun aku tengah mengemas...ko tgok rajin tak aku...gigih tak aku...heheheh..kalau boleh aku nak settle kan malam ni jugak..sebab esok family mertua nak datang aku tak nak dia orang yang kemas...sian plak kat dia orang
..ni aku dah kemas separuh.. yang separuh lagi tggu laki aku la...dia je yang pandai...aku tak pandai nak pasang katil...tapi nasib baik la umah aku berdepan nagn umah mak aku...bleh la tgok2 kan anak aku... korang nak tgok tak mcm mana nya bersepah umah aku tu...errrkkk...tapi tak de gmbar la plak kan...dah siap kemas pun aku tak nak bagi gmbar...sebab aku rasa mcm serabut je lagi..lagipun aku malu la nak letak...umah aku kecik je....segannnnn...hehehehe...ok la ...nnti aku cerita lagi ye... daaaa... :-)

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. pindah rumah mmg memenatkan sgt.sabor ye.nk sy tolong?

    ReplyDelete
  2. blogwalk kat sini, salam kenal...bestnya pindah umah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal gak..rumah biasa je ida..qrts jek..heheh...

      Delete
  3. Replies
    1. mmg dr dulu nk wat fi...baru sekarang la buatnya...hehhehe..

      Delete

.: