October 16, 2013

nak berhentikan k xnak..

assalamualaikum...
lama nya aku xupdate...
mesti korang pun dah lupa kan blog aku ni...
haihhhh...maafkan aku ye...
aku nk tnya korang la kan...
patut k aku berhentikan anak aku dr nyusu aku...
aku bukan p semenjak anak aku dah 1tahun4bulan ni...
anak aku kuat gileeee mengempeng atau maksud dalam bahasa melayu kuat bergayut...
aku nk masak dia nk mengempeng,aku nk makan pun dia nk mengempeng...
aku lilat baju pun dia nak jugak..
haaaa korang tgok...
smpai sakit badan aku...
tapiiii aku sayang la nak berhenti kan...
sebb alang2 nak sampaikan 2tahun atau lebih...
tapi kalau mcm ni payah la weiii... ank aku mmg xleh tgok aku la senng cita...
asal nmpk aku j nak mengempeng... anak aku susu fm dia xnak...
mcm2 aku try...
smpai nk nngis aku bila anak aku xnak minum susu fm tu...
Nan mmg lansung dia xminum...susu anmum pun dia xnak jgk..,dumex dugro dia nak tapiiii minum sikit j...
esoknya aku bagi dia xnak...
susu dutch baby pun dia xnak...
ke aku salah bancuh susu tu..
aku kadang keliru tau...
mcm mana nak bancuh...
blurrt gitu...huhuhuhu..
susu badan aku nk kata bnyk tu xla..
tapi ada la cukup2 utk muhaimin... ke aku kena minum milkbooster ni... nak try halba...
kot menjadi kan...
bila dah meriah susu aku mana tau anak aku xmengempeng lagi...
sbb susu bnyk minum sikit pun dah kenyang...huhuhuhuhu...

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. teruskan la....macam anak2 kayrul yg sulung dulu sampai 3 tahun menyusu badan baru berenti...yang no 2 nie dah nak masuk 2 tahun makin ligat dia bergayut lagi ada la....takpe la rezeki diorangkan

    ReplyDelete
  2. tu la mmg teruskan je ni..nk berhenti mmg sayang..

    ReplyDelete

.: