April 21, 2015

~38w 4Day~2nd pregnancy

assalamualaikum


phewww...
bila nk kuar dik..
mama duk tnggu ni..
baba pun xjadi pi ERP sbb nk tggu adik..
huwaaaa...
dah 38w 4day dah..
xmau kena induce..
biar la semualajadi sakitnya..
huhuhuhu..




tanda2 pun xada lagi..
aku ada gdm mana bleh lebih due..
syok no duk dalam perut mama eyh..
hehee...
yang abg asyik la ajak blik kmpung..
jom la balik umah wan..
jom la balik umah wan..
ok mggu ni kita blik kmpung ye abg..
mama kena mintak cuti awalla..
kenapa kena mintak cuti??
oh ye aku jaga anak org ngn masakan skali..
ala bukan budak kecik pun..
dah besar dah budaknya..
budak skola rendah..
dah pandai berdikari dah..
dok sini makan je..
kalau ikutkan malas nk jaga..
dah dr kecik duk ngn mak aku..
ni mak aku dah pindah..
so depa nk duk ngan aku..
xpe la setakat masakkan je pun..
lgpun mmg aku masak hri2 pun..
semua dok tnya aku larat lagi ye masak??
habis suami mau makan..
nak xnak masak la..
senang je masakkan depa tu..
ikan goreng ngn kicap settle..hehehe..

doakan ye korang aku cepat bersalin..
tu je la nk cita..😊

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. uhuhh rajin lagi memasak.. aku dah lepas tgn dah. asyik mintak urut je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masakkan anak org.. kalau idak dah gantung periuk dah...ehhehe..

      Delete

.: