April 24, 2015

39w~2nd pregnancy~

assalamualaikum..
huwaaaa mcm xcaya je dah masuk 39w..
sbb masa abg muhaimin dulu 36w dah selamat kuar dah..
yg si adik ni xmau kuar lagi..
adehh..
aku menanti dengan penuh kesabaran..
huhuhuhu..



Ramai dok tnya xde rasa sakit lagi ke..
setakat ni baby dok mengeras gitu2 je la..
sakit sengugut je aku rasa..
xkuat pun..
tanda2 mcm lendir ke hapa ke mmg xde..
xkan nk kuar ngam due kot dik..
1.5 aku punya due..
agak2 kalau aku xbersalin lagi bleh dak aku nk g umah umi..
hahahahhaa...
sekali terberanak kat sana..
mampuih aku..
dak la aku xgi..
mak dah pesan awai2 dah... hehehehe..
dah la tu je nk cita..
daaa...

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. due ekin awal 2 hari je
    td checkup dah 3cm
    tp lom turun tanda
    mls nak g hospital lg
    tggu smpi turun tanda
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ika pun xturun tanda lagi ni ekin.. ni baby mengeras je.. adoiii... tu la ika pun tggu keluar tanda baru g hospital..hehehe..

      Delete
  2. semoga dipermudahkan...1.5 cuti umum..best

    ReplyDelete

.: