July 22, 2013

rambut raya anak bujang ku...

assalamualaikum... tgok nama entry xbleh blah...aihhhhh... amacam gojessss semua sihat... pose penuh x korang...hurmmm aku sah2 la xpenuh... ok aku nk cerita anak bujang aku tu...dah potong rambut dah...mmg lama aku nk potong rambut anak aku tu.. rimas aku tgok... rambut tepi dah mencucuk ke telinga... lpas tu bila peluh tergaru2 pastu ditarik2 rambutnya... mcm org mengamuk j gayanya... aku potong rmbut anak aku sdn bhd je... husband aku potong... plan asal nk g kedai gunting j...tapi bila fikir balik anak aku ni bukan nk org lain pegang dia.. so potong kat umah j la.. sabtu lpas aku balik umah emak mertua aku ..kat sana ramai org...jadi ada la yg memegang anak aku.. susah rupanya nk potong rambut budak kecik ni... memerlukan kesabaran yang tinggi...haihhh... yg husband aku dah mengigil tngan takut terkena kulit kepala anak katanya.. ahhahahah... anak aku nmpk j mesin potong rambut tu dia tgok j... aku apa lagi trus la peluk dia...adik ipar aku pegang kepala anak aku... asalnya aku nk potong tepi j..pak mentua kata potong j semua... so ikut j la...nk raya panjang la kot... nahhh layan gmbar anak aku sebelum dipotong rambutnya...



muka sebelum ngn selepas lain gila muka ank aku...bila rmbut dah di zassss... muka mcm abang2..





kannn??? mcm abg2 kan... xpela anak aku dah sedia jadi abg la tu kan...muhaimin nk adik kan...hahahhah...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

.: